Managementul reputatiei

Pentru o institutie sau organizatie, reputatia reprezinta cel mai valoros bun al sau, avand in vedere faptul ca se va confrunta cu diverse provocari, care au potentialul de afecta nu doar credibilitatea, ci si capacitatea de a-si atinge obiectivele operationale sau de afaceri. Tocmai de aceea, in constuirea si mentinerea reputatiei se investesc resurse si energii uriase.

Reputatia nu se cumpara si nici nu se obtine in urma unor cheltuieli ocazionale de PR. Ea se castiga in timp, printr-o strategie inspirata si eficienta, prin atentia acordata detaliilor si multa munca. Construirea reputatiei este un proces in care ne implicam pe termen lung, sprijinind organizatiile si institutiile in evitarea riscurilor, la care sunt expuse permanent, si in valorificarea oportunitatilor aparute.

Agrafics Communication asigura planificarea si implementarea unor programe de management al reputatiei care consista in:

Pregatire

O organizatie care a identificat riscurile la adresa reputatiei sale se poate pregati corespunzator pentru a le raspunde. Astfel de riscuri sunt cele legate de management, de conditiile financiare, situatiile operationale, interventiile guvernamentale, impactul asupra mediului, actiuni legale si factori geopolitiici. Agrafics Communication isi sprijina clientii in identificarea acestor riscuri si in dezvoltarea planurilor potrivite, inclusiv politici si proceduri proprii de a elimina, reduce si manageria aceste riscuri.

Actiuni proactive – initiative de promovare a reputatiei
Pentru a-si creste notorietatea si a-si consolida imaginea, organizatiile au de urmat o serie de pasi concreti, conform unui plan bine stabilit inainte de aparitia oricarui risc de imagine. Rolul nostru in aceasta etapa este de a sprijini organizatiile si institutiile cu care lucram in definirea si comunicarea principiilor, valorilor si eticii adoptate catre targetul lor principal. De asemenea, oferim sprijin in dezvoltarea de politici proprii care merg de la protectia mediului si siguranta la locul de munca pana la drepturile investitorilor si actionarilor sau implicarea in diverse grupuri de actiune sociala sau politica.


Strategii de raspuns
Agrafics Communication elaboreaza strategii de raspuns adecvate pentru diversele situatiile in care  se regaseste organizatia. Pentru fiecare context, construim raspunsuri punctuale. Mesajele ce urmeaza a fi diseminate sunt atent verificate, testate, reluate si actualizate periodic. Aceste strategii de raspuns sunt adaptate cerintelor legale si de reglementare, avand in vedere faptul ca in relatia cu organizatiile si institutiile cu care lucram, trebuie sa respectam, in primul rand, constangerile cadrului legislativ.