Managementul crizei

Agrafics Communication elaboreaza planurile de criza menite sa protejeze reputatia clientilor in situatia unor accidente sau a unor incidente care pot avea efecte asupra imaginii personale sau institutionale a acestora. Pentru fiecare categorie de risc si expunere identificata construim raspunsuri punctuale. Planurile sunt atent verificate, testate, reluate si actualizate periodic. Aceste planuri de raspuns sunt adaptate cerintelor legale si de reglementare, avand in vedere faptul ca in relatia cu organizatiile si institutiile cu care lucrăm, trebuie sa respectam, in primul rand, constrangerile cadrului legislativ.

Echipa Agrafics Communication este alaturi de clienti 24 de ore pe zi, sapte zile pe saptamana, pentru a-i sprijini in a raspunde incidentelor care pot sa le afecteze reputatia. Respectând clauzele de confidentialitate, putem spune doar ca, de-a lungul anilor, Agrafics Communication a manageriat crize care au implicat accidente de mediu, accidente de munca, discriminare la locul de munca, litigii sau acuzatii de coruptie.

Expertiza noastra in managementul crizei include:

  • elaborarea planului de comunicare pentru situatii de criza;
  • identificarea factorilor de risc imagologic;
  • stabilirea strategiilor si a tehnicilor impuse pentru gestionarea eficienta a crizei;
  • implementarea planului strategic de gestionare a crizei – inclusiv detaliile practice de organizare a celulei de criza si a logisticii pentru funtionarea acesteia;
  • evaluarea impactului, intensitatii si amplitudinii crizei de imagine.